Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 10., kedd

Gasztrokalandok a nyáron

Rég írtam már friss bejegyzést, mondhatjuk úgy, eltűntem egy időre.
Időre és térre vágytam, a világvégéről újra a Balatonhoz költöztem, és a gasztro kalandokat egy ideig az új weboldalam számára, a hevizre.hu oldalra írtam.
Hévíz és Keszthely sok-sok falatot és kortyot kínál a vendégeknek, érdemes azonban körültekintően választanunk, ha nem akarunk csalódni.
Az én eddigi kedvenc helyeim megmaradtak, sikerült felfedezni jónéhány igazán példamutató éttermet, kávézót, a kedvencem még mindig Szigliget és Badacsony.

A személyesebb hangvételű írások, a saját receptek és étel-kreálmányok a jövőben is ezen az oldalon lesznek elérhetőek.
A rukkolás erdei gyümölcs fagyitól a füstölt disznófejig sok mindent megkóstoltam a nyáron. 
Az éttermi kedvenc továbbra is az Öreg Harang kecskéje, halászléből még mindig anyukám főzi a legjobbat, pedig kóstoltam párat a Tiszától a Balatonig.




Fagyiból a barackpálinkás hajdúszoboszlói a nyerő, de az ibolyavirágos is nagyon kellemes élmény a pesti Levendula fagyizóban. A Sylt szigeti tökmagolajos vaníliafagyiról is álmodok néha.
Friss zöldséget, gyümölcsöt továbbra is a kertből, és a szomszéd kertjéből szerzek be, persze, a környékbeli piacokon is érdemes körülnézni.
Balatoni borfesztiválok, szüreti mulatságok alkalmával kóstolt borok egy része az én poharamból a sövényen vagy talajon végzi, bor ügyben sem megy le minden a torkomon. Persze mindenhol jelen vannak az iható borokat képviselő pincészetek is, csak az ízlésünket kell követni.

Mi van még? Keresgélés, hogy ehető kenyeret, tejterméket találjak a környéken, nem horror áron (pl. 600 Ft/ fél kg kenyér). 
És mi volt a legszebb mekis élmény? A Debreceni Virágkarnevál kocsija.


Várlak benneteket szeretettel a Hévízi oldalon programokkal, hírekkel, és ezen az oldalon sok-sok finomsággal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése