Keresés ebben a blogban

2010. július 16., péntek

Cukkinis süti

Nem leszek gasztroblogger, sőt, sütni sem fogok minden nap, de ezt a receptet már egy éve ki akarom próbálni.
Szóval lereszeltem egy cukkinit, aztán mintha alma vagy más gyümölcs lenne, hozzákevertem a szokásos tojás-liszt-cukor-vaj-kakó sütialapba.
Arányok abszolút titkosak, na jó, nem:

3 bögre liszt
3 bögre cukkini almareszelőn reszelve
Fél bögre kakaópor
3 teáskanál sütőpor
1,5 teáskanál szódabikarbóna
1 teáskanál só
3 teáskanál fahéj
Fél bögre puha vaj
2 bögre cukor
3 db tojás
2 citrom reszelt héja
Fél bögre tej
1 bögre dió
0,5 dl rum

Összekutyulni, kivajazott, lisztezett tepsiben 40 percig sütni. Kb 180 fokon.
Lekvárral tálalni.


Lekvárt már korábban főztem, mert angyal vagyok. Vagy inkább tündér. Leginkább meg unatkoztam….
Szóval most még sül a cucc, holnapra.
Mert holnap fotózás a csajokkal, és nagyon várom már. Az arcukat, amikor megkóstolják a sütit….
Már csak pár perc, jól néz ki, és annyira finom az illata! Húhh, meg fogom kóstolni, bár Kati letiltott bennünket a kajáról, hogy gyönyörűek legyünk. De ő meg jól tud retusálni…
Szóval perceken belül beleharapok.
És amennyire türelmetlen vagyok, el fogom égetni a számat, a nyelvemet, és akkor már nem is érzem az ízét, csak habzsolok….
Oké, relax…
Csak most nem akarok üres perceket, nem akarok kósza gondolatokat az agyamból kijönni.
Üres fejjel bambulok, és várok.
És hoppá, a rumot elfelejtettem….
Akkor azt majd mellé kell inni.
Amúgy, finom!
Tényleg. És semmi rántott cukkini érzet! Sőt, nem is látszik, hogy van benne.

Amúgy a cukkini rövid i? Vagy cukkíni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése