Keresés ebben a blogban

2011. november 27., vasárnap

Puszedli, szeretetböl

Bär azt hittem, az idei evben kimaradnak az adventi aprosütemenyek, anyukämnak sikerült meglepni, es küldött nekem egy dobozzal az ö varäzslatos puszedlijeböl.

Ennek a receptjet mär egy koräbbi bejegyzesben leirtam, kattintasatok ide, es probäljätok ki, akär az adventi värakozäs idejen, akär a karäcsonyi asztalra.

Nekem most minden napra jut egy falat szeretet, hol dioval, hol csokimäzzal, hol tojäshabbal diszitve.

Es ezt önzö modon egyedül majszolgatom, hogy erezzem az otthon izet, es az illatät.

Es bär simän be tudnäm falni az összeset, lassan eszem, hogy toväbb tartson.

Nem is gondoltam, hogy a sütögetes is ennyire fog hiänyozni, meg a közös keszülödes.

Az idei evben fejben sütök majd karäcsonyra, talältam nehany oszträk receptet is, ezeket most majd teszteles nelkül osztom meg veletek.

Hu, es ahogy elnezem, megusszätok meg a husveti sütiket is, amiket ajändekba vinnek nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése