Keresés ebben a blogban

2010. október 15., péntek

Gasztrowerk-Szilva szemmel



Mivel én nem vagyok gasztronómiai szakember, sem gasztroblogger, vagy gasztronómiai újságíró, sőt, újságíró is csak papíron vagyok, ezért az én bejegyzéseim a következő 10 hét eseményeiről nem lesznek szakmailag 100%-osan pontosak, elsősorban nem a tényszerű dokumentációra törekszem, hanem a bennem lecsapódó érzetekről, fontos momentumokról írok.
Direkt nem fejtem ki egy-egy eljárás, vagy óra pontos elemeit, időnként biztosan sok olyan dologra rácsodálkozok majd, ami szakmabelieknek magától értetődő.
Nem tartom magam gasztrosznobnak sem, inkább csak élményevő és élményfőző, különleges ízeket bevállaló emberke vagyok.
Nem jártam a legtöbb fine dining helyen, meg tudom különböztetni a menzai ebédet egy ízletes házi koszttól, és tudom, hogy mit várhatok bizonyos szintű éttermektől, ahova járok. És reklamálok, ha azt a minőséget nem kapom meg.
Most tudatosan megtanulom a többi dolgot, kipróbálok új helyeket, ízeket, és ezt adom át nektek, akik többségben velem hasonló gondolkodásúak és gasztronómiailag tudatosak vagytok.
Ok, tudom, hogy a paradicsomlekvár és a levendulás csoki nem mindenkinek jön be.
Szóval, fogadjátok szeretettel a következő hetek élményeit, tapasztalatait.
Az órák tényszerűbb dokumentálását az idei HVG bloggerek egyik győztesének oldalán olvashatjátok, a www.gastronomica.hu-n.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése