Keresés ebben a blogban

2010. október 4., hétfő

Szüret



Fotónézegetés közben bukkantam erre a képre, most aktuális, pedig télen láttam.
Akkor annyira friss és eleven volt az emlék, hogy nem is írtam részletesen a tiroli csodákról. Csak hagytam, hogy megéljem, átéljem, és átfollyon rajtam az a sok szépség, ami körülvett.
A nyugalom, a tisztaság, a hófehér százmillió pillanata, és a tökéletes percek, órák most is a szívemben vannak.

Egy ragyogó téli délelőtt vágtam neki a ragyogással teli Swarovski csodavilágnak, a hegyek között megbújó Wattensba, a kristályvölgybe. Itt készülnek a csillogó kristályok, itt lesz egy hegyi kőzetből milliókat érő ékszercsoda. Vagy csak ezreket, de csillogó-villogó csoda.
Hogy átérezzük, mi földi halandók is az ékszerkészítés mesebeli világát, megalkották nekünk Kristallweltent- a kristályvilágot, ahol Swarovski ékszerekből, kristályokból elkészült az álomvilág.
Van itt cipellőbe bújt zebra, falon táncoló férfiingek, holddal keringőző napocska, víz alatti világ és operarészletek is. Minden egyes teremben új hangulat, más színű ragyogás. A szépség minden árnyalata, minden rezdülése össze van gyűjtve, káprázik a szem, és ragyog a szív, miközben nézik, hallgatják az emberek. Japánok, olaszok, németek, spanyolok, angolok. Mindenhonnét jönnek, minden érzékszervünkre hatnak.
Ha szakmailag közelíteném meg, akkor ez a tudatos, tökéletes márkaépítés, de ebben a környezetben a szakmai kérdések izgattak legkevésbé.
Az én meseszerű világomba pont passzolt ez a hangulat, a színek, hangok mesebeli kavalkádja. Nem is lehet szavakkal visszaadni.
Minden jelenet, minden perc tökéletes összhangban, harmóniában volt, gyönyörűséges, mint a kinti világ, a havas erdők, a ragyogó fények.
És a kiállító termek után egy akkora üzlet várt rám, hogy legszívesebben még most is ott lennék. Megfognám újra az összes medált, végigsimítanám a kezemmel a láncokat, és válogatnék, nézelődnék. Órákig keringtem a több ezer ékszer között, órákig válogattam, próbálgattam, melyiket is érdemlem meg. Minden árkategóriában hatalmas volt a választék, nem csak ékszerek, hanem használati tárgyak, még kanapék, lámpák, asztalok is voltak kristályokkal kirakva. Határ a csillagos ég.
Jó, az én határom lejjebb volt, jóval, de erősen gondolkodtam, hogy otthagyom az autót cserébe még néhány nyakláncért, fülbevalóért.
És hogy mit is szüreteltem az élményen kívül? Piros kövecskékkel kirakott pillangós fülbevalót és nyakláncot.

Ha a linket megnézitek, a zenét is hallgassátok-meseszép. Mint Tirol.
http://kristallwelten.swarovski.com/Content.Node/startseite.php

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése