Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 7., szombat

Ezt is olvastam


Vass Virág: Franciadrazsé
Vass Virág második könyvét azért vettem meg, mert az első, a Vulévu csalódást okozott a végével. Az utolsó 10 oldalt összecsapta, mintha csak 400 oldalért fizették volna ki.
A Franciadrazsé is fura utolsó oldalakat rejt, ciki, de kétszer is el kellett olvasnom az utolsó fejezeteket, hogy ja, asszem értem….
Szóval, ez nála „művészi ismertetőjegy”. Fura végű könyvek.
A sztori egy Párizsba ösztöndíjat kapott budapesti huszonéves lányról szól, aki a divatlapok pörgésébe kerülve kikezd főnöknője szeretőjével. Réka és Charlotte rivalizálásáról és szenvedéséről szól a könyv. A pasi, akiért küzdenek, határozottan nulla elképzeléssel, rángatható, érzelmileg, szexileg befolyásolható művészeti vezető. Kreatív, de élhetetlen, csak szemlélője a saját életének, szerelmeinek.
Én ebben az esetben nem drukkoltam Rékának, aki igazi, törtető fiatal liba. Inkább az egyedülálló, karrierista anyuka, Charlotte céltudatossága, élettapasztalata tetszett, ahogy mind a szakmai, mind a magánéleti kudarcain túllép. Elegáns, okos, erős.
Szintén pár napos könyv, és emlékezni sem fogok tovább rá.
A harmadik könyvét azért veszem meg, hogy majd jobbat írjak annál. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése