Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 27., péntek

Gyerünk, cica, dorombolj


Könyvajánló lenne, ha ajánlanám nektek a Barbibébit.
Két okból vettem meg: nagyon nagy reklámkampány, PR, és a beharangozó szerint irány a siófoki éjszaka.
Gondoltam, hátha tanulhatok valamit.
Tanultam. Barbibébi szar, a sztori és az egész káosz.
Az Ikeában nem tudtam elmesélni Katinak a kisgyerekes családok között, hogy miről szól a könyv….
Az első oldalakon a 17 éves főszereplő egy biliárdasztalon próbál szexelni egy néger sráccal egy buli kellős közepén, de a méretbeli különbségek közötti kínok és a népszerűség csökkenése/már ha abbahagyja a csaj/ miatti félelem leblokkolja az agyát.
Na, a kislány, Barbibébi az egész életét a video blogjában örökíti meg, így megismerhetjük a mai elit tizenévesek szexuális életét, bulémiáját, divatmániáját, a meleg srácok kínjait, a bulikat, és a népszerűség átkát. Nagyjából. Oldalanként 2-3 divatmárkával.
Hahó, a kiscsaj egy kamerával a kezében éli az életét!!!! Iskolában, buliban, fotózáson, mindenhol! Élményeket gyűjt, de nem a szívében, hanem dvd-n…..
Siófokról? Szinte semmi. Egyszer kocognak a parkban, ami felismerhető, a többi időt apuci villájában vagy egy lángossütőben vergődik, szexelik el. Hát, ez nem az, amire vártam.
Üldözés, pánik, a háttérben egy kiöregedett táncosnővel, az anyával…
Állítólag útmutató a mai kölyköknek, hogyan nem kellene élni, de nekem inkább kedvcsinálónak tűnik. Legyél népszerű, még ha megbolondulsz, akkor is. Legyél a társaság központja, bármi áron, aztán úgyis kihúznak a csávából….
Igazán öregnek éreztem magam a könyvhöz…
És igazán bosszant, hogy míg például Andrea Weaver nem tud országos szinten ismert lenni, mert nincsenek olyan kapcsolatai, akkor egy huszonéves nyikhaj, aki a Story tv-ben nőtt fel, ilyen hírveréssel tud pályára állni.
Na, erről lehetne könyvet írni, szintén.
Viszont az igazi siófoki éjszaka megírása így még lehet az enyém…..

1 megjegyzés: